Monday, December 5, 2011

Crocheting Fever! :)


Kali ini saya cuba berjinak-jinak pula dengan aktiviti crocheting atau senang kata jarum kait satu.




Crocheting dan Knitting berbeza ye kawan2…. Pada sesiapa yang baru nak belajar tu… Dari apa yang saya faham, one of the difference antara crocheting dan knitting adalah bilangan jarum yang digunakan. Crocheting menggunakan satu jarum kait manakala knitting menggunakan 2 jarum kait. So far, saya dah pandai sedikit menggunakan jarum kait satu. Knitting?.... hehehe insyaAllah coming soon ye!


       Colourful Flower Crochets :)



So , di sini saya sharekan beberapa hasil kerja tangan saya meng’crocheting”. Actually some of them are ordered by my customer and regular customer.


pink + yellow

white + red with labuci

Purple pink + red black (6 petals)

Orange + cream with labuci

red + cream with labuci

compared with 50 cents

Jom cuci mata… kalau berkenan bolehla isi borang dan buat tempahan ye :D



Regards,
JJC Admin


No comments:

Post a Comment

JJC notes :

Meet us every 1st weekend of the month at Amcorp Mall flea market!